18 nov - 19 nov - 20 nov - 21/11-10

2010-11-22 00:21:23
Allmänt Kommentarer (0)
I torsdags var mannen här, och senare var jag hos Kattis och kollade på Case 39. Sen gick vi till Nico och kollade på när folket spelade. Sov hos Kattis gjorde jag även, vi gick hem vid 05.

I fredags
skulle jag haft skola men vi vaknade vid 15. Vi satt inne och drack vin och hade tråkigt hela kvällen, och jag sov över igen. Vi la oss 00.55. INTE ENS ETT, ångest.

Igår lämnade jag tbx hyrfilmer med Kattis mamma. Sen fick jag skjuts hem så jag kunde hämta kläder. Och senare fixade vi med bilder, valde ut vad som ska skrivas ut och klistras i minnesboken. Sen hamnade vi hos Nico och kollade på Shrek 4. Kattis försvann hem till Nicole ett tag, sen sov jag hos henne igen, och vi la oss typ 07.30 xD

Idag
har vi handlat fotopapper och fixat med lite bilder igen. Bruno kom på kvällen, och sen gick vi till Nico och kollade på när folket spelade igen. Nico var helt hype hahah, fett roligt :D

Kom hem för en stund sen, sitter och lyssnar på muziic haha.

OCH YES imorn får jag kolla på The Walking Dead igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback