2 nov - 3/11-10

2010-11-04 00:46:51
Allmänt Kommentarer (0)
Igår låg jag hemma hela dagen. Jag blir helt seg på vintern, trött hela tiden. Och dessutom orkade jag inte dra till byn och ruttna ute, så det blev filmkväll istället. Senare fick jag dock veta att folk inte suttit ute, utan hos Nico :( Hade kunnat vara där istället för att muppa mig hemma. Men men, you never know.

Kom även på att jag missat förra veckans avsnitt av alla serier som kom ut igår, så jag fick dubbelt så mkt att kolla på ;)

Idag
har jag köpt strumpbyxor. Längtar tills jag får mina brillor! På kvällen promenerade jag till byn med Kattis OCH VI SATT UTE. Riktigt trist :/ Anyhow så kom jag hem nyss och tänkte äta nånting. Intressant. Och kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback