22 nov - 23 nov - 24/11-10

2010-11-24 21:05:33
Allmänt Kommentarer (0)
I måndags stannade jag hemma. Kollade på The Walking Dead och dog lite inombords <3 Såg även Scooby Doo camp scare nånting haha.

Igår stannade jag oxå hemma, men åkte och köpte skorna på kvällen.

Idag var jag i skolan, upptäckte ett hål i jackan min och satt och lagade det hela dagen. Jag, Iza och Molly tjafsade även om ifall det heter ETT emo eller EN emo. Jag tycker båda låter helskumt, men vet inte xD

Jag och mina tjejor tjafsade sönder med resten av klassen, om att idioterna tycker det stör när "vissa av oss" kommer försent. Och att det är orättvist att vi som "skolkar" får hjälp. Som att DOM som hela tiden är där ens behöver hjälp. Åsnor.

Efter skolan kom mannen hit, sen skulle han till sin syster. Jag skulle till byn och åka pulka men folk bangade. Hoppas vi kan ta det imorn istället :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback