Uppdatering!

2010-10-22 01:04:34
Allmänt Kommentarer (0)
Internet har legat nere i några dagar nu, höll på att bli galen. Äntligen funkar det!

I måndags var mannen här tror jag. Vi spelade Monkey Kick-off. Sen pluggade jag. Gänget bestämde sig för att åka på kryssning på lovet. Yay tänkte jag.

I tisdags vet jag fan inte. Izabelle fyllde 18. Lämnade typ pengar till Nico och satt och kollade på när han spelade Mine Craft xD

Igår kommer jag inte heller ihåg. Satt i skolan och pluggade. Och sa ja till att gå ut på fredag. Gänget ändrade kryssningen till nästa vecka. Yay :D

Idag har jag varit och kört med mamma och bror. Det gick bra, gillar inte våran bil bara. Har även dampat sönder på grabbarna som väljer hyttar utan o säga nåt. Och på internet, som plötsligt idag började funka! Happy face.

När det låg nere fixade jag med bilder, valde vad som ska framkallas och så.

Snart ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback