3 sept - 4 sept - 5/9-10

2010-09-05 12:58:07
Allmänt Kommentarer (1)
I fredags var jag i gallerian med Kattis och Maggan. Kattis ville köpa sig ett par stövlar, men hon inte hittade några, blev det istället vanliga tygskor. När folket drog hem satte jag mig på en bänk och sträckte ut benen. Precis då kom en man och snubblade. Duktigt, I just gjorde krokben av misstag.

Vi testade även Easy Tone skorna, och jag dör I gotta have them. Fin rumpa och sånt ;)

Efter allt det här åkte jag till byn och drack piña colada hos Kattis. Jättesött blä :D Sen åkte jag hem och kollade på TSLOTAT. Sen deckade jag som vanligt.

Igår handlade jag jeansleggins, blanka leggins och en mysig kofta. Och efter det promenerade jag till byn med Kattis. Vi satt ute med Nicole i en evighet. Min man swingade by oxå. Sen gick vi till Kattis och drack upp resten, och sen åkte jag hem och kollade på TSLOTAT igen. Hahahaha så jävla ful.

Idag tänkte jag åka nånstans där det finns Åhlens och byta mina skor, som jag fortfarande inte gjort -.- Sen vill jag även ha ett par från Scorett, soo I gotta try them on.

Och nu ska jag kolla på serien igen, puss.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Söt du är :)

2010-09-06 @ 13:48:24
URL: http://karbinjosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback