igår 5 sept - 6/9-10

2010-09-06 23:36:13
Allmänt Kommentarer (0)
Igår köpte jag klackskor för 1300, dom jag ville ha från Scorett. - Inte okej. Bytte även mina andra skor som sagt. Sen var jag hos Michel och fortsatte med garderoben.

Idag vaknade jag en timme innan alarmet, av att jag drömde att jag berättade nåt för Michel, och plötsligt log han sönder o hans ansikte blev helt fucked up. Blev typ rädd och vaknade. Usch.

Sen drog jag till skolan, hade Svenska och var jätteokoncentrerad och pratade sönder med Antoinett. Kan inte bestämma mig för om jag ska ha "Irene Doktor" eller "Irene Doctor" på min studentmössa. Help?

Efter lektionen var skolan slut, så jag åkte hem. Sen kollade jag på TSLOTAT, och sen var det dags att dra på körlektion. Körde till Täby, det gick ganska bra. Måste bara lära mig att göra alla saker samtidigt. Och inte glömma att stänga av blinkgrejerna.

Efter den lektionen drog jag hem och kollade på Labor Pains, nån film från 2009 med Lindsay Lohan.

När mamma kom hem åkte vi till Ikea med Michel och hans mor. Jag köpte laptop underlägg, och dom köpte ett skrivbord till Michel. Sen drog jag hem till dom och hjälpte honom montera skiten. Haha det blev lite mission impossible när vi skulle få in den i hörnet där den skulle stå. Han fick lyfta hela bordet över sängen och jag vet inte vad haha. Hilarious! xD

Sen kom jag hem och duschade, och nu tänkte jag fixa mina underkläder och fortsätta kolla på serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback