kvällen 31/8 - 1 SEPT - 2/9-10

2010-09-03 00:08:47
Allmänt Kommentarer (0)
I tisdags köpte jag kängor, och när jag kom hem upptäckte jag att ena var heelt knas, typiskt -.- Började även kolla på The secret life of the American teenager. Sex, sex och mera sex.

Igår hade jag fortfarande ont i magen, så jag stannade hemma. Låg i sängen och kollade på TSLOTAT.

Idag var jag i skolan. Fick veta att vi ska ha studentskivan på nån båt på Mariatorget. Det låter väl mys?! :D
Förövrigt suger Samhälle hästballe.. som sagt, fyfan vad tråkigt det är. Läraren delade upp oss i grupper och nu ska vi göra nån jävla redovisning om KRISTDEMOKRATERNA, för att vi råkade få det partiet. Bajs.
Naturkunskap är däremot ganska skoj, dog sönder idag.

Efter skolan åkte jag till Kista och träffade Kattis. Hämtade även ut min studentklänning. Vettefan om jag ska ha den, men nu har jag en iaf, just in case jag inte hittar nån annan. Hade även tänkt åka och byta mina fuckade skor, men det blev inte av, då jag istället gick hem till Michel och hjälpte honom montera en garderob. Det tog en evighet så vi hann inte göra hela. Får ta resten nån annan dag :)

När jag kom hem kollade jag klart på första säsongen av TSLOTAT. Dags för nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback