27/2-11 Lever

2011-02-27 23:26:44
Allmänt Kommentarer (0)
Kände att det var dags för lite minnen. Nu har man gått klart barskolan, jätteskönt. Och drinkarna sitter som berget, ännu skönare. Har bara 2 prov kvar att göra and tada, får diplom.

Köpte även en drinkbok med massa andra drinkar. Men tror inte jag ska sitta o försöka memorera dom, kommer nog bara fucka upp det jag redan kan xD

Igår var jag hos mannen och kollade Rush Hour 1, 2 och 3. Niiiice priiice. Sen åt vi hans goda tonfisksallad :D

Har typ shoppingabstinens, vill handla lite grejer från Gina och H&M :( Och JK-skor :( somedag someday..

Idag har jag ätit söööööööönder, blir alltid cpsugen på allt när jag har mens. Och min mage är svullen som fan.

Glömde även helt bort att jag har sportlov nu. Riktig idiot.

Imorse vaknade jag till detta:

william låg och myste mellan all skit som låg på golvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback