17/1-11

2011-01-18 01:31:06
Allmänt Kommentarer (0)
Sov jättedåligt inatt. Somnade väl ganska tidigt, men vaknade 03.30 av nån konstig anledning, och kunde verkligen inte somna om. Det gick bara inte. Och plötsligt ringde väckarklockan och det kändes som att jag somnat 5 min innan det.

I skolan har vi börjat med F-kursen. Dvs.. *trumvirvel* UNDERKLÄDER! :D Övningstrosan vart dock inte så vacker. Grenen är sjukt bred, vilket gör att det ser mer ut som en blöja än en trosa. Men men, nästa par får bli bättre x)

Förövrigt är det skönt med skola bara på måndagar fram till vecka 11 :D

Efter skolan vandrade jag runt i stan ensam, tänkte möta upp mamma men hon var seg på söder. Handlade en långklänning från Bik bok, en frans t-shirt från Bik bok, en röd kjol från H&M, och en blå termos från Åhléns.

Därefter åkte jag till Kista och gjorde Kattis sällskap medans hon åt. Sen var klockan plötsligt mkt så jag kom hem, och har suttit här sen dess. Kollade på DHW och Csi Miami. Känns som att dom kommer varje dag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback