13/7-11

2011-07-13 14:10:53
Allmänt Kommentarer (0)
Eh aa, vart lite irriterad igår. Men det är sant, ingen ska få hålla på och löjla sig, annars blire smisk. Ursäkta, men jag ser inte pojkar som speciellare än flickor. Och det ingår inte i min värld att göra kungar av barn. That's all. Och jag vet att jag gör folk arga men det är bara min åsikt, och alla tycker olika. Ursäkta igen.

Nu har man ätit och så, hade tänkt sola men det gick lika bra som igår; det är skitvarmt men blåser sönder = kallt = går inte att ha bikini på sig. Så det failade. Sitter istället här och väntar på att folk ska bli klara med allt, så vi kan åka härifrån. Tydligen nu, mamma informerade mig precis. Ska packa ihop mina saker nu.

Juste, mannen ringde och frågade efter mina.. underklädsstorlekar. HÄHÄ :D Hoppas han hittar nåt.

Menmen, LATER. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback