Kväll hos mormor och morfar

2011-07-13 23:05:43
Allmänt Kommentarer (0)
Har precis kommit till mormor och morfar, hann äta en macka nyss. Var och testade gröna bh:n innan men mina bröst var för runda för den, satt ingen bra. Hittade dock 2 andra på rean i en supermarket. Satt sjukt bra haha. Blev även övertalad att köpa nagelgrejer från nån snubbe som stog i centrumet. Men det funkade och såg fett nice ut, så lika bra, nu glänser mina naglar som aldrig förr!

Och jag borde köpt klänningen jag pratade om förut, som fanns i 36. Nu hittar jag den bara i 40, and I REALLY WANT IT. Helvete vilken ångest. Hoppas jag har bättre tur här borta, ska åka och leta på fredag.

Msn horar sig och vill inte funka. Men ska ändå sova snart, så äsch vafan.
Och just nu känner jag bara fyfan för livet. Vill inte åka hem än. Är jätteförvirrad och vet inte vad jag vill med mitt liv. Jag förstår liksom inte HUR.. Men det visar sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback