Prada @ fb

2011-03-13 04:27:04
Sayings ♥ Kommentarer (0)
Jag:
vad var det andra judeskämtet?
Prada:
vilket judeskämt :p om man spikar upp 10 judar på väggen?
Jag:
aa säkert. vad ere då?
Prada:
ljudisolering. de funkar inte med text haha, funkar bara när man säger det
Jag:
hahahah aa jag vet
Prada:
ska du sno mina skämt elleeeer
Jag:
aaaa vad ska du göra åt saken!!
Prada:
whoop your ass på fruit ninja, nej juste DET GÖR JAG REDAN blev du knäckt nu ^^

Prada:
du vet att man måste nå över bardisken för att kunna jobba som bartender va?
Jag:
HAHAHAHHA får väl stå på tå! eller ha klackskor
Prada:
hah, ömma fötter efter att ha stått upp i 6-7 timmar? :P
Jag:
men! hahahah x) ELLER! så har man värsta platån under skon
Prada:
ELLER så är man inte plutt
Jag:
vad ska jag göra :(
Prada:
du får leta jobb på en midget bar eller nått. skulle nog funka :P
Jag:
aafan!!!
Prada:
ziad kommer bli stammis förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback