Typ lite dagar sådär

2011-05-23 04:39:27
Allmänt Kommentarer (2)
Jag har varit fett aktiv! Not. Istället för att plugga som jag borde, har jag kollat på typ 100 filmer och varit hos Kattis och pratat om mat. I shorts och skjorta, när det blåste som fan. Men det var nice, uppfriskande.

Det har vart The sixth sense och det har vart The fifth element, och lite snobben, plus The dilemma och No strings attached och Just go with it. OCH Easy A.

Beställde även en bh. Fett stolt, värsta high tech bhn för 250 spänn! Egentligen kostade den 449, men hade rabattkod på 200 kr :D BÄST! Nu får man hoppas att den passar. WONDERBRA FTW.

Och så kommer min kamera imorn oxå, YAY. Ska inviga dirr :D

Snart ska jag sova, måste upp vid 8 och öppna dörren till mannen. VI SKA PLUGGA.


Kommentarer
Postat av: elin :)

från vilken sida beställde du bhn? :)

2011-05-23 @ 17:00:21
Postat av: iprene

från nelly! wonderbra :)

2011-05-24 @ 13:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback