BIRTHDAY och sånt

2012-08-10 02:42:00
Party! Kommentarer (0)
Fyllde år den 4e aug och gick ut med tjejorna. Till Sommar! såklart. Förutom att jag drack för mkt och inte minns så mkt var det fett nice, då vi plötsligt blev jättemånga. Maggan sprang runt hela klubben och letade efter en födelsedagshatt åt mig, men lyckades bara hitta en röd kockmössa. Den fick ändå duga (y) Jag dansade med någon mupp och väntade på att någon skulle komma och rädda mig, vilket Kalle tillslut gjorde. Blev bjuden på tequila och vodka redbull. När vi skulle dra (har inget minne av detta) gick jag på toa, och när jag kom ut hade jag med mig nån kille som jag bestämde att jag skulle gå på "strandpromenad" med xD Sen skulle jag tydligen åka båt med honom och hans kompis. Har tyvärr inga bilder på något eftersom jag är så jävla keff.
 
Var även ute med Emma igår. Vi hade värsta planerna men alla failade och vi ended up med strulkompisar. Lika bra det, för det slutade med mys hos Fabian. I like your smile.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback