Dött igen

2012-08-20 17:40:00
Allmänt Kommentarer (0)
Hälsningar från en sjuk tjej som vägrar bli frisk. Antagligen för att jag trotsar sönder och går ut och festar ändå (y)

Det som hänt under dom här tysta veckorna är att jag och min (fd) man gjort slut, so now I'm free. Jag och Ems har hängt med massa nya människor och blivit dissade av två idioter (karma). Jag har tappat bort henne ute två gånger (karma), varav ena vandrade jag runt och letade efter henne i 6 timmar - när jag väl kom fram till vart jag trodde hon var, var hon inte där (karma) - och varav andra hon vandrade runt ensam och tappade bort sin kjol på något konstigt sätt. Denna gång hittade jag henne dock. Utan kjol! Ska ut på fredag igen, får antagligen leta reda på den.
 
Ja, vad mer då? Iförrgår skulle vi på nån kulturfestival, men Michel och hans folk var fett sega så vi vart otaggade och drog hem till honom och söp istället. Blev även lite games; Jag har aldrig och pekleken xD
 
En kväll var jag på stan och råkade stanna lite för länge, så jag tänkte ta nattbussen hem.. men en viss människa satte mig på fel buss, så jag var  tvungen att sova över hos honom. Inte för att det gjorde så mkt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback