20/12-12

2012-12-20 01:37:00
Allmänt Kommentarer (0)
Har typ glömt bort hur man skriver haha. AGAIN. Tappar typ all tidsuppfattning när jag är med Johannes haha. Glömmer tom bort vad vi gör och vilka dagar. Vet iaf att vi åkte pulka för inte så länge sen och det var riktigt mysigt haha. Problemet var att all snö hamnade framför oss och åkte upp i ansiktet hahaha. Men other than that vare asniiice. Sen har vi bowlat med Rorre, och igår var vi även på bio och såg The Hobbit med hans bror och broderns kompis. Men idag är han ute och reser. På jobbet vill säga haha. I 3 dagar! Och det är så himla dålig timing, det är helt overkligt; han kommer hem dagen jag åker till Finland! På morgonen dock, som tur är.. så hinner hänga med honom typ 7 timmar innan det är dags att åka båt.

Mamma och jag har iaf försökt handla lite julklappar.. gick sådär, lyckas alltid bara hitta massa grejer åt mig själv HAHA. Förutom en finfin halsduk jag hittade åt min brors tjej, som ska fira jul med oss i Finland :) Krigade även sönder för att hitta en nyårsklänning - gick inte heller nån bra, finns typ bara massa guldfärgade saker. I WANT SILVER, som jag tillslut hittade när jag kollade nelly.com en femte gång haha. Den har årets urringning, which I like ;p Tror dock att den måste sys upp lite, men det är ingen stor grej :)

HAHA åh jag dör, lilla hundis fick en overall av mig så hon slipper frysa, MEN hon fucking hatar deeeen och vägrar röra på sig. I'ts so funny! Hon får typ ha den inomhus i 100 år så hon vänjer sig. HAHA.

Förövrigt är jag fett stolt över att jag kom på bästa julklappen åt mannen min. Har aldrig lyckats köpa nåt till killar förut, och nu var det nästan för lätt. Oh you <3


Såhär såg jag ut efter ett pulkaåk. HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback