5/6-12

2012-06-05 21:34:50
Allmänt Kommentarer (0)
Nu har man varit hos veterinären då. Det var en infektion precis som förra gången. Gud vad hon skrek när veterinären rensade området alltså, jag fick så ont i hjärtat att jag inte kunde vara kvar i rummet :( Stackars lilla älskling, hon kan varken sitta eller gå, bara ligga under stolen i mammas rum :( Förhoppningsvis är det onda över om 7-10 dagar. Håller tummarna.

Det positiva är iaf att knölarna på hennes rygg tas bort om tre månader, då kan hon börja röra sig lite som förr i tiden. Saknar min lilla cirkushund som brukade dansa och jag vet inte vad. Usch usch min lilla vovve. Måste även köpa en rakapparat och raka lite oftare så det inte KAN bli någon infektion.

Nu till något lite positivare; fick massa roliga saker av mamma när hon kom hem!


hundstrumpor och cupcakestrumpor

strumpor med mjuk grej under. för klackskor you know!

ap-pyjamas. let's monkey around!

parfym HAHA

ett irlänskt får (y)

två söta shortsdressar
Trackback