24/5-12

2012-05-25 01:30:08
Allmänt Kommentarer (0)
Kan inte fatta att det redan är 25 maj. Det blev ju maj nyss liksom?! Varför går det så fort!!! Don't like, sommaren kommer flyga förbi, och sen ere vinter igen :( Men aja, får bara ångest >.<

Det var galet nice att Vilma inte väckte mig förrän lite efter 7 första gången, which means att mamma var snäll och gick ut med henne och jag fick fortsätta sovaaa! Sen gick jag upp vid 10 så jag hann sola, men det blev galet varmt så pallade inte som vanligt xD 

OCH SÅ har jag typ nån identitetskris, fick värsta lusten att klippa håret till axlarna och färga det isblont, angelica blick-style. Fett fint, men ofta man vågar! Och så piercingarna. Pallar inte vänta. Wfff döda mig xD


nytt skal! love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback