6/10-12

2012-10-07 03:00:00
Allmänt Kommentarer (0)
Ångestdag. Gjorde bort mig igår igen. Hade asroligt på Hellströms heeela kvällen ända tills jag började bråka med Johannes. Av nån dum jävla anledning. Helt idiot. Såna som jag borde skjutas. Har mått skit hela dagen idag, men försöker skita i det. Vi var typ 10 pers! Glas vältes och Ems spydde under bordet. Dör vad bäst vi är. Blev även nästan tvingad till att säga att jag älskar honom, men det är alldeles för tidigt för det. Nej nej nej.
 
Idag drog jag till Hellströms igen med Ems, Maggan och Kattis. Fick en kram av Mattias, vilket kom som en chock. Fattade först inte vad han höll på med haha. Rolig tjej.
"Är ni här idag igen! Nu är ni typ stammisar blabla så vi kan kramas." Underbart. Haha.
 
ÅÅÅÅH folk raggade på mig! Händer aldrig! En snubbe kom och bara "Min kompis sa att jag måste snacka med bruden med tofs och näspiercing för hon är så jävla söt!" Sen stack han när jag sa att jag inte var singel haha.
 
Saknar Johannes hela tiden. Hela tiden. Orkar inte tycka om honom. Orkar inte vara nykär. Är så jävla dålig på det här med förhållanden. Man får inte ha vanor. 

en pigg Rorre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback