tumblr

2012-10-24 02:42:00
Allmänt Kommentarer (0)
Snälla förstå mig. Se mig. Ta min hand. Krama mig.  Säg att allt kommer bli bra. Att du är här nu. Att du saknat mig. Prata med mig. Se mig i ögonen. Säg att du saknat mig. Säg att du saknade mig varje sekund jag var borta. Säg att du spenderat nätterna tänkandes på mig. Kyss mig. Säg att du aldrig kommer lämna mig. Se på mig. Fråga om jag vill följa med dig hem. Snälla, ta min hand. Säg att du är här nu. Låt mig somna i din säng. Lägg dig nära. Krama mig, kyss mig. Säg att allt kommer ordna sig, att du aldrig kommer lämna mig. Låt mig se dig i ögonen utan att du tittar bort. Låt mig få vara så nära att jag tror vi blir en och samma kropp. Somna med mig. Säg att jag är vackrare än någon annan. Säg att du längtat efter det här, att du inte tänkt på någon annan än mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback