11/9-12

2012-09-11 23:29:00
Allmänt Kommentarer (0)
Fan vilken mupp jag är, vägrade spela biljard för att jag är sämst. Och för att jag inte gillar när folk kollar på mig. Helt cp människa. Så vi drog hem till Johannes och kollade på nån cp film. Long Weekend. Helt sämst haha. Men I don't care what we do, I just wanna be with you. Sen sov vi.
 
Idag skulle jag egentligen till skolan, men pallade inte gå upp. Johannes sa att han skakade på mig o lyste mig i ansiktet med mobilen och grejer, men hahaha jag märkte ingenting. Vaknade vid 12 och låg och väntade typ två timmar på att han skulle vakna. Under tiden garvade jag sönder åt att han knappt kunde andas, helt täppt i näsan. Ett tag lät han som en zombie oxå (y)
 
När han väl vaknat vare dags för honom att dra till jobbet, och mig att dra hem. Han är borta tills imorn and I already miss him. Don't wanna.. 
 
Senare mot kvällen åkte jag in till stan med Ems för att träffa Molly. Vi åt lite glass på Pizza Hut och drog vidare till Hellströms för en öl. Därefter drog vi heeem. Och nu sitter jag och nojar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback