15/11-15

2015-11-15 23:47:25
Allmänt Kommentarer (0)
Halva månaden har redan gått.. Känns som 2015 började nyss.. Har typ känt mig lite rädd för att bli gammal på senaste tiden.. Det går ju så himla fort. Snart är man 30 liksom. Jag är inte alls redo :( jag kommer säkert bli en såndär kärring som opererar sig och gör allt för att se ung ut. Vet inte alls hur man hanterar detta..

Igår såg vi the fifth element. Var jävligt länge sedan jag såg den sist!

Har bara varit hemma i helgen, haft noll lust att hitta på grejer.. Vet inte om det är vintern och mörkret som spökar. Tänkte köpa mig en sån där dagljuslampa, ska vara jättebra för vinterdeppighet.

Även idag har vi varit jättetrötta. Höll på att somna på soffan igår, och imorse kunde jag inte gå upp för fem öre. Larmet ringde 11 och 12 men nej. Och  Johannes hörde inte ett skit. Vi vaknade typ 14.45 istället haha, åt frukost och segade i sängen fram till 18 typ. Sjukt! Sen har vi haft glöggkväll för att vi köpte nya muggar och för att vi känner oss lite juliga här haha. Blev lite spelletande oxå.. Spelade ju igenom RE2, ska försöka övertala honom att köpa ettan oxå!


Nu ska vi se på film och sova. Trött.


Imorn har vi läkarbesök och jobb på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback