27/10-15

2015-10-27 13:40:29
Allmänt Kommentarer (0)
Hej! Igår kväll såg vi två filmer. The brass teapot. Bra. Och så den nya The gift. Oxå bra. Braaa!

Är lite arg idag. Mamma bokade en kryssning igår, vi åker idag. Hade en dålig känsla och ville vänta så länge som möjligt med bokningen. Och idag när jag vaknade hade jag ett mail från Mankan; "jobba imorn?" Asså så jävla typiskt. Blir så jävla sur. Har suttit och väntat i 7 år på att få jobba och PRECIS när jag hittar på något att göra så passar det. Faaaaaaaa'aaaaan!!!!

Har egentligen inga pengar att resa med heller, men mamma vill ha sällskap så vad fan. Får försöka gå vidare med mitt liv och jobba på torsdag istället. Förlorar typ 1500 men aja. Halloween är iaf närmare när jag kommit hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback