1 april 2016

2016-04-01 17:33:00
Allmänt Kommentarer (4)
Gick upp kl 10 för att träffa min advokat; long story, men fett skönt att vakna i tid och hinna se dagsljus och solljus och allt. Även om det var liiiite kallt, men det gör inget för våren är hääär! :D
 
Efter mötet träffade jag Molly och Gino och åt mat och promenerade från centralen till gamla stan och satt i solen där. Har promenerat massa med Johannes oxå, vi gick fan från Slussen till Fridhemsplan haha, helt underbart. Love walking :) 
 
Nu är jag påväg hem, ska kanske till Jennifer ikväll och dricka lite vin :) 

Kommentarer
Postat av: Deniz

advokat!?

alltså ditt hår är verkligen TO DIE FOR

Svar: Berättade jag inte om rättegången? :o det var idag så vi skulle gå igenom lite hur det går till osv! Men det gick väl helt okej, kunde vart värre..

och tack!! lite ojämt men fick nån impuls x) ska fixa det sen <3
Irmelin

2016-04-02 @ 02:52:12
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

nej :o, är det på grund av hon på Sportamore??

men vafan.. tror jag såg dig i lördags på gården? Du gick över parkeringen med två andra och så hade du nån lång kofta på dig under jacka I think!

Svar: Nej i wish!!!! Det var om Johannes och att han blev aggressiv för att han blandade sömntabletter med alkohol. Helt onödigt.. Men kan ju ändå gå åt helvete..

Jaha! Ja! Det var jag! Vart var du? Ser inget utan glasögon haha!
Irmelin

2016-04-04 @ 21:48:32
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Aaah, I see! Gick rättegången bra då?

hahah, såg från mitt rum xD, gick in för att hämta jackan så såg jag ditt hår och tänkte damn var snyggt sen så ba men vänta... var inte det Irene!? tänkte jag x)

Svar: Den gick både bra och dåligt.. Åklagaren vill sätta honom i fängelse. Men hans advokat är jätteduktig och hade bra argument.

Jasså! Det var fett kallt den dan!!! Nico fyllde år så vi firade i byn. Tack btw, är keff på att färga hår så det är lite fläckigt men ska fylla på så småningom haha ☺️
Irmelin

2016-04-06 @ 01:43:31
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Skönt det inte blev fängelse i alla fall!

Lycka också få håret fläckigt när jag färgar håret, hur svårt ska det vara ens xD

Svar: Ja eller det vet vi ju inte än :( tar två veckor att få besked.. Hoppas verkligen inte det, även om det kanske inte är så hemskt i fängelset ser det ju inte bra ut på papper..

I KNOW XD asså jeez
Irmelin

2016-04-07 @ 00:54:39
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback