5/4-16

2016-04-05 19:00:00
Allmänt Kommentarer (1)
Spelade klart första "campaignen" igår och den var typ 5 kapitlar, så nu är det 4 campaigns kvar, och ja, det lär ju ta längre tid än den förra jag spelade. Försökte spela RE5 på pc oxå, men av nån anledning var all text på antingen japanska eller kinesiska eller nåt sånt språk så det gick ju liksom inte xD Ska se om den kanske oxå kommer till PS4. Would be fun då jag inte riktigt hittat några spel som passar mig..

Vaknade klockan 11 idag och vägrade somna om! Duktigt va? Ska försöka hålla mig där nånstans, så man inte går upp alldeles för sent, har börjat tröttna på det en del.. Tror våren kan få igång mig! Nu när rättegången är över och allt så borde man ju känna sig piggare och gladare :D

Vårt rum är kaos, ren tvätt överallt i ikea-kassar. Ingen av oss orkar bry sig tillräckligt för att städa och stoppa allt i garderoben/byrån. Jag skulle kunna, men vill se lite engagemang från hans håll oxå obviously. Gah. Har så sjukt mkt kläder och skulle behöva/vilja slänga lite men det är totalt omöjligt. Sån jävla separationsångest haha.. Kastar lite nånting ibland och tittar på vissa plagg och bara "men tänk om nångång", typ. Och nästa gång jag rensar slängs just dom plaggen. Fett segt.. Har så mkt som jag inte använder! Och ändå vill jag ha mer, för att sen glömma bort dom gamla. Ugh.

På tal om det har jag gjort en shoppinglista tills när jag får lön, för att inte glömma bort vad jag behöver/ska köpa xD Brukar dock bli så att när jag väl har pengar så vill jag inte ha nåt av det längre. Men here it is:
  • GTA 5
  • Manic Panic hårfärg i färgerna Cotton Candy Pink och Flamingo Pink
  • Menskopp
  • Ett unicorn mobilskal från luxylemon
  • Klänningar från nelly.com då jag har alldeles för få hehehe
  • Jeffree Star läppstift, vill samla på mig alla!
  • En Marilyn Manson plugg till mitt öra
  • Linser till mobilkameran
  • Kläder kläder kläder
  • Sminkborstar

Kommentarer
Postat av: Deniz

ååååh, är inte ensam om den där separationsångesten! Alltså har så mycket kläder som är asgamla men så kommer tanken "nån dag". Men funderar typ på att lägga upp på Tradera. Har asmycket skor också som jag inte använder, köpt för dom är fina men jag går verkligen aldrig i klackar hahah.


Svar: I know! XD ja men gör det!! kan köpa dina klackar 😍😇
Irmelin

2016-04-06 @ 01:41:41
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback