Festaren

2016-04-23 21:31:34
Allmänt Kommentarer (1)
Festat bokstavligen ihjäl mig hela veckan. Lyckades somna på Marquise igår, inte en blekaste aning om hur det gick till. Sov typ 30 min wtf XD

Tidigare under dan skulle jag, Emma och Jorge till nån uteservering men det var fullpackat så vi köpte en vinbox och satte oss under ett cykelställ-tak i Skanstull HAHA. Frös ihjäl osv så vi gick till nån restaurang där Utrianen jobbar, och därefter till skeppsbar. Sen skulle vi till Patricia men Emma blev utslängd så alla tröttnade och drog hem förutom jag och Jorge som övertalades att dra till Marquise med Alexandra XD

Dagarna innan har jag suttit i parker och druckit och vart på bar 54. Massa drama där oxå, kommit hem typ 7 varje morgon x)

Kommentarer
Postat av: Deniz

HAHAHA, alltså verkligen festarn! Och somna i typ 30 min!? xD

Svar: Aa asså känner ba att det är dags för en paus nu.. Fattar inte att jag inte blev utslängd x)
Irmelin

2016-04-24 @ 00:48:16
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback