Film snart

2016-04-07 00:42:01
Allmänt Kommentarer (1)
Vilken kock jag är! Lagade köttbullar med makaroner! 😂 alltså vi försöker vara lite ekonomiska nu för tiden, äta det som finns hemma ungefär. Snart måste man dock grilla när det blir varmare!

Ringde ju psykiatrin i kista för några veckor sedan för att kunna påbörja nån sorts utredning av add/adhd, men har inte fått någon kallelse än. Tänkte vänta nån vecka till och sen höra av mig igen om inget händer. Vill alltså inte ha några mediciner eller så, men tänkte att det kan vara bra att veta så man kan få extra hjälp i skolan om det nu skulle vara så att jag har det. Vilket jag tror. Har t ex idag pillat sönder hela min underläpp som vanligt, helt omöjligt att låta bli!

Spelade lite RE6 när jag plötsligt insåg att det Tim sagt stämmer väldigt bra; att det blivit actionspel och zombiesarna har vapen och grejer.. Tappade lite poäng där..

Nu väntar jag på att Johannes ska spela klart så vi kan ha filmkväll igen, denna gång med filmen The Fifth Wave!

Kommentarer
Postat av: Deniz

Vad sa du/dom när du ringde? Vill också gå ADD utredning men vill inte heller gå på mediciner men vill veta varför man inte är "som alla andra".

Läste en ganska lång infogrej om ut ADD/ADHD, var såå creepy för allt som stod där kände jag igen mig i, kändes som nån studerat hela mitt liv och dokumenterat de!
Hittade länken igen också!
http://habilitering.se/sites/habilitering.se/files/120316_faktablad_vad_ar_add_0.pdf?q=/sites/habilitering.nu/files/120316_faktablad_vad_ar_add_0.pdf

Svar: Jag sa att jag skulle vilja ha en utredning så frågade dom varför o jag sa att jag tänkte börja plugga och tror det är pga nåt sånt som jag har svårt med koncentration och sånt. Så frågade hon lite basfrågor, typ hur jag mår och om jag har självskadebeteende och såna saker! Du borde göra det med!! Asså man kan ju va fett emot alla diagnoser eller så, men jag tycker det kan vara bra att veta varför man är som man är, som du säger.

Har oxå läst nån som passade in peeeeerfekt! Men det var inte den där så ska lika på den oxå haha! Men ring! Den i Järva ska vara bra har jag hört :)
Irmelin

2016-04-07 @ 00:58:40
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback