11/2-16

2016-02-12 03:19:25
Allmänt Kommentarer (0)
Slutade tycka synd om mig själv igår och åkte till stan och fikade med Jennifer. Och drack vin. Hehe. När jag sen var påväg hem ringde Amanda, Alexandra och Milly och bad mig åka tbx och träffa dom på imperiet, so I did. Pallade inte vara hemma när mannen bara spelade. Vi gick till 54 oxå. It was fun! Kollade dock fel på SL och missade sista tuben, så vi stannade till stängning och så tog jag nattbuss hem. Var hemma typ 04.30, can't doooo asså helt zombie idag. Man är fan inte ung längre.

Gick upp vid 15, åt frulle och löste korsord. Sen fick jag oxå spela, så har varit på mkt bättre humör. Jag är som en hund, bara jag får vara med så är jag nöjd haha. Sen tumblade jag sönder och garvade åt massa sjuka inlägg XD och nu ska vi sova!

Imorn måste vi till Ikea och köpa lite grejer till badrummet. Typ skåp som man kan ha handdukar i och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback