19/1-16

2016-01-19 17:44:00
Allmänt Kommentarer (2)
Gillade inte alls tredje delen av hunger games, filmen var två timmar lång och det hände inte ett shit? Nej, ingen hit! Tvåan var grym däremot.

Iförrgår kom Maggie hit och sov över, vi drack lite vin och åt nachos :D Igår var vi kvar här hela dagen tills Micke kom och borrade i badrummet, då drog vi till centrum haha. Johannes kom oxå efter en stund och vi åt godaste middagen någonsin på det nya stället, FBN market, food and beverage market. Dom har franskt kök med hamburgare och annat kött, och så asiatiskt kök med sushi och grill. Jag åt deras sushi och den var helt magisk. FINNER NÄSTAN INGA ORD, där kommer jag garanterat äta igen!
 
Friterad sushi med nån majonnäs och friterad räka på toppen! 
 
Efter middagen och nåra glas drog vi till O'learys och bowlade, var så jäävla sugen på att bowla haha, så himla roligt. Jag fick halv-strike två gånger och så sög jag och det var väldigt upp och ner haha. But it's so fuuun :D försöker se det positiva med tanke på att kvällen slutade riktigt illa, och Johannes har suttit i häktet fram tills nu. Blev lite slagsmål nästan.
 
Idag har jag mest bara segat..
 
stor jävla öl!

Kommentarer
Postat av: Deniz

Det där såg sååå gott ut!! Är det friterad kyckling på sushin??
men wtf häktet?

Svar: Asså det var helt sjukt, du måste gå dit och prova! 😍 Det är friterad räka och chilimajonnäs, måste skriva dit det haha. Ja men han har haft lite missbruksproblem, long story short, med sömntabletter, och så började det då igen och jag försökte få honom att sluta för vi hade druckit och man ska absolut inte blanda dom med alkohol, och så blev han fett aggressiv mot mig och jag såg att han inte skulle fatta sitt eget bästa så det var lika bra att dom tog in honom :/ efter det fick han sig en tankeställare så allt är okej nu, och jag ringde han läkare oxå och sa att han måste sluta skriva ut det.
Irmelin

2016-01-21 @ 03:15:25
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

oh, förstår :/, nä alltså inte det bästa att blanda just sömntabletter med alkohol. Hoppas det blir bättre i alla fall!

Svar: Tack ❤️ svårt med en deprimerad pojkvän
Irmelin

2016-01-22 @ 02:57:06
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback