28/1-16

2016-01-28 15:17:45
Allmänt Kommentarer (0)
Kom hem igår och var osams med min man pga kvällen innan. Men när jag sovit ett tag kom han och bara "kolla klockan!" Så var den exakt 03.00. Så himla snäll är han när han vill. Sen pratade vi om jobbet och han verkade väldigt excited för min skull. Vi får nämligen åka skateboard här. Och det finns bryggkaffe! Det gillar han haha. Sen var allt frid och fröjd så vi sov.

Kom till jobbet imorse och asså.. Tiden har nog aldrig gått såhär snabbt haha. Inte ens på ÅJ. Loving it. Har haft lite problem med varor idag dock, systemet vill inte samarbeta med mig haha.

Såg nyss att jag har 200 kr kvar på kontot. Asså öh.. So happy about the job just pga detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback