28/6-16

2016-06-28 06:27:23
Allmänt Kommentarer (0)

Shit det är nästan juli! Hade tänkt åka till Finland den 2a, men fick veta att det finns jobb fram till slutet av månaden och jag vägrar gå miste om 20 papp haha.. Får typ åka i början av augusti och stanna en vecka I guess.. Sen söderut och stanna ett tag då både jag och Johannes är lediga ❤️

Vart sjukt trött de senaste dagarna, men det känns lite bättre idag. Är påväg till jobbet as we speak. Hoppas tiden går snabbare än igår!

Mamma kommer hem från Mallorca idag

Hade en roligare midsommar än på länge haha, vi vandrade i nån skog vid universitetet för att hitta nån Opel air-fest som Hannes spelade på, men det fanns tre stycken så vi lyckades såklart hamna på fel. Det var kolsvart och inga lampor så det var ju lite halvkul och vi drog vidare. Vandrade på uggleviksvägen som ligger MITT I SKOGEN, och försökte få tag på en uber. Medan vi väntade på att den skulle komma la vi oss mitt på vägen haha, fick massa myggbett x( Johannes och Per drog till en annan open air och jag och Jennifer härjade runt i stan med vin och drinkar :D sen mötte vi upp Johannes och åkte hem.

Dagen därpå grillade vi hos oss med Per och hans tjej Anna. Götttt!

Och i söndags jobbade jag igen, och efteråt åt vi i kista två gånger haha. Ena gången själva och andra med Linnea och Prada :D drack tre glad vitt oxå ehem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback