5/6-16

2016-06-05 20:31:54
Allmänt Kommentarer (0)
Vet inte vad det är för fel på mig, blivit helt galet trött båda kvällarna den här helgen och bara somnat på tåget på vägen hem. Första gången var jag med Johannes så det var lugnt, men igår var jag ensam och råkade åka förbi min station. Blir typ rädd för mig själv :S I'm not young anymore.

Igår var jag ute med Johannes, Kalle, Ulle, Maggie, Oskar, Pekka, Alexandra och nåra andra. Haha värsta gänget. Vi satt på Retro på Hornsgatan och sen drog vi till Olssons skor. Min sko gick sönder och jag vet inte vad.

Ska försöka bli bättre på att skriva, minns ju för fan inte vad som händer i mitt liv.

Det är Smaka på Stockholm i Kungsträdgården idag och imorgon, tänkte försöka ta mig dit imorgon, är så jävla trött idag.. Trött trött trött.

Beställde nåra roliga skal till mobilen, så jävla billigt på eBay, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback