12/3-16

2016-03-12 20:33:57
Allmänt Kommentarer (2)
Asså hahahaha min chef är så sjuk! Riktig fegis! Jag skrev värsta smset och undrade varför jag och Johanna inte får jobba när bokstavligen alla andra får. Dom hade tom lagt ut en annons?! Anyhow så svarade han att han "ringer imorn så vi kan prata". Han ringde aldrig men skickade sms och sa att vi får jobba natt om vi vill. Okej, men vart är mitt svar? Det är så tydligt att han inte vågar säga som det är och därför bara låter oss jobba. Men men, det duger väl, får ju jobba!!


Igår myste jag på stan med Felicia och Laura, fikade utan pengar och så. Hittade dock 50 spänn på Coop! Välbehövligt. Sen åkte jag till Kattis och myste ännu mer med henne och Madde och Joel och nico och Zavve. Vi drack vin och drinkar och åt kex med ost och äpple och jordgubbar. Perfekt kväll, love those people ❤️

Ikväll ska jag äta på vappis med Molly och Jennifer, sen ska vi ut och dansa! 

Mina ögonbryn har äntligen växt och blivit fina

Kommentarer
Postat av: Deniz

Irriterande när chefer håller på sådär -.- men bättre att få lite jobb än inget alls!

Önskar min bryn kunde växa men dom växer bara runt om där dom inte ska växa x)

Svar: Ja och jag hörde att nån sagt att vi jobbar dåligt så antagligen därför vi inte fått jobba. Helt fel att gå runt och snacka om det och inte säga till oss hur vi kan förbättra något? Dom var iaf jävligt nöjda idag, jag är alltid snabb så fattar inte vad problemet är, jag låg 400 före det man skulle ligga på. En ansvarig ba "väldigt bra!" Så får väl hoppas att jag får jobba mer nu.. Men vadå dina bryn är ju fett likadana iaf?!
Irmelin

2016-03-14 @ 16:34:23
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Säkert för att att dom märker att du är snabbare som nån sagt nåt dåligt, du som inte jobbar lika mycket gör mer än en fastanställd, men vissa ser det kanske som ett tillfälle att vara mer bekväm av sig...

jaa, när jag fixar med penna! haha x) dom växer helt konstigt, har alltid varit nöjd med mitt vänstra bryn men det är helt fucked upp nu utan att jag rört det och höger är skitsnyggt!?

Svar: Det är så orättvist för man krigar o stressar sönder och verkligen anstränger sig för deras skull för att hinna med allting och så får man bara skit? Vi får väl se hur det går efter den här perioden, om jag blir frågad..

Asså samma här, mitt högra är typ perfekt men det andra växer helt konstigt, håren typ spretar hit o dit! Typ därför jag vill tatuera.. JÄVLA BRYN XD
Irmelin

2016-03-15 @ 14:32:15
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback