15/3-16

2016-03-15 02:15:43
Allmänt Kommentarer (0)
Today was a good day. Igår oxå iofs. Har varit jätteduktig på jobbet och legat före alla som vanligt. Vilket får mig att fundera på varför folk snackar om att jag och Johanna inte jobbar bra? Hörde att en fastanställd som vi jobbar kväll med sagt så, så nu förstår man varför vi inte fått jobba iaf? Helt efterblivet att dom pratar så bakom ryggen på oss och inte låter oss jobba.. Dom borde ju vara professionella och säga vad felet är så man vet vad man ska förbättra på? Speciellt när man inte har nåt annat jobb. Det brukar vara farten som är problemet, så därför förstår jag inte.. Men aja, han verkade i alla fall nöjd så man kanske får jobb framöver med!


I lördags åt vi på vapiano som sagt! Åt en jättegod pasta med saffran och musslor, helt sjukt var det. Sen drog vi till Göta källare för dom skulle ha UV-fest, men den sög och det fanns typ en uv lampa som snurrade haha, och det var bara vi som hade uv-färg oxå. Sämst! Så vi drog vidare till Marquise. Först var jag lite tveksam för jag kände mig så gammal när jag var där sist haha, men det var superkul! Vi dansade hela natten. Såg Stefan och Björn från jobbet oxå haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback