18/3-16

2016-03-18 19:05:39
Allmänt Kommentarer (0)
Gårdagen på jobbet gick bra tillslut!! Jag fuckade upp i början dock. Alla paket ska nämligen ha en följesedel och en adresslapp, så butiksnumret måste matcha på båda (obviously), och man måste alltid vara noga med att kolla så följdesedlarna ligger i rätt ordning. Vilket jag gjorde nästan hela tiden, och allt stämde. Sen märkte jag plötsligt att något var fel, men sket i det för jag tänkte att det bara fattades en lapp. Hade ångest hela dagen så tillslut när jag redan packat ner allt i en container så började jag ändå leta för det kändes så jävla fel, men som tur var så tog det inte så lång tid och jag hittade alla fel! Trodde inte jag skulle bli klar men det blev jag fan! 

Nu har jag min endagshelg haha, jobbar tidigt imorn bitti igen. Fram till nästa torsdag eller fredag, beroende på om jag jobbar dag eller kväll. Ska äta nåt och sen verkar det vara läggdags, måste fan upp 05.30..

Vill laga nåt kul från Tasty-sidan på fb! Folk gör så sjuka rätter alltså, brukar kolla på deras videos och dregla på rasterna på jobbet haha.
Länk: https://www.facebook.com/buzzfeedtasty/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback