31/3-16

2016-03-31 22:53:00
Allmänt Kommentarer (1)
Ughhh ångest, har tänkt skriva flera gånger men inte funnit tiden!
 
Jag är typ läskig och känner på mig när något är fel; fick veta att det var knas mellan en vän och hans flickvän efter att jag undrat varför jag mådde dåligt den där dagen, and that was definitely it. Kände det massor när jag tittade på honom.
 
Sen har jag varit på AW, PÅ jobbet förra helgen haha. Superkul! Det sades dock att dom skulle bjuda på mat och detta var inte fallet, så alla gamade sönder sig på brieost, ölkorv och chips :D Maggie var asfull och flängde runt som vanligt haha, och folket spelade rullpingis. Sen tog Rami fram bilder på alla anställda och resten skulle gissa namnet på personerna. Superkul bara. Sen åkte jag, Maggie, Oskar, Jorge och Anton till Sumpan och hälsade på Maggies bror.


I dagarna har jag och Johannes kommit ut lite mer än tidigare, sett dagsljus och sånt x) båda fick även ryck och färgade håret rosa hhaa.
 
Ätit i Sollentuna med Kattis oxå, ääääälskar thaimat med röd curry och kokosmjölk!

 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

oooh, älskar rosa hår!!

Svar: jaaa :D
Irmelin

2016-03-31 @ 23:16:30
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback