4/3-16

2016-03-04 16:24:03
Allmänt Kommentarer (0)
I'm not proud. Tappade bort mig nånstans. Vart seg och inte mått bra, skulle typ behöva nån sysselsättning!

I dagarna har jag mest myst hemma med Johannes. Och gjort face swaps:


I söndags var Johannes bror och hans flickvän Ulle här typ hela dagen. Vi fikade, tog en promenad, lagade och åt tacos, och spelade Unravel. Det var typ finaste spelet jag sett!

Tog den där ölen med Tim förra fredagen och vart så jävla full så jag visste knappt vad jag hette, och så sågs vi på måndagen oxå, med Hannes! Och jag känner ba att jag är en riktig douche. Antingen är jag bäst i världen eller sämst. I måndags var det bäst. Haha, what to do!

Och idag har jag vart på möte med en syo för att planera mina studier! Har fått lära mig lite om hur det nya systemet funkar, men jävlar vad krångligt det är. Nu måste jag bara bestämma mig för ifall jag ska börja med något i maj eller augusti.. Känns som det är lika bra att komma igång redan nu. Funderar även på om jag ska testa distans, är så jävla jobbigt att ta sig till skolan varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback