22/12-09 Finland here I come!

2009-12-22 16:23:43
Resor Kommentarer (0)
Tidig once again. Tidig och sönderfrusen (y) Var helt död när jag vaknade, vid 12, men var tvungen att åka och lämna julklappar till folk. Därefter åkte jag och mor och kollade i affärer i barkarby (och jag dog av kylan), and then we came home med Donkenmat. Känns som att vi äter sånt alldeles för ofta. Skärpning. Nu blire dock julmat varje dag typ, så det är k00l.

Ska åka iväg till båten om ca 1½ h (och träffa Laura!), och har knappt packat. Har tyvärr lite svårigheter med att gå ifrån datorn och Lifehouse ♥ Men näe, nu måste jag fan fixa, annars får jag åka utan kläder (y) So, see/hear you on monday :* Gud jul på er!

Btw så finns det iaf en sak som är bra med att fira jul med släkten; brodern min följer med varje år, vilket jag är jävligt glad över, för vi umgås alldeles för lite :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback