Utsövd

2009-12-28 16:04:08
Resor Kommentarer (0)
Sådär, nu är man pigg och glad. Vaknade för 3 timmar sen men iaf x) Borde egentligen kila iväg och hämta mina nycklar från Kattis, men är för seeeg. Dessutom har jag suttit och fixat bilder i 100 år, can't get away (a)

Nu tänkte jag skriva lite om Juuuuleeeen;
Ja, det har inte hänt speciellt mkt, förutom att folk (sysslingar och sånt) har kommit och hälsat på och sådära. Kusinen min kom även med sin man, och sin mage (för er sega: gravid). Det är lite komiskt att alla mina kusiner fått barn nästan samtidigt; först Matti, sen Juha, sen Kari och nästa blir Kaisa. Sen är det Pekka kvar, men det kan ju ta lite tid.
Anyway, julafton var nice (som vanligt), gillar folk haha. Även om det är gamlingar. Åt ihjäl mig och sen var det dags för julklappar. Fick typ.. lakan, parfymer, pengar, kläder, och lite sånt. Och min kära kamera då <3

Och sen har jag umgåtts med brorsan och fotat (y)
Vi skulle köra oxå, men det blev inte av x)


sjukt excited


promenerade med mamma och Kirsti, mammas kusin


william


julbord





frost on the window ser nice ut (y)


gillade himlen ;o


här med


mormor & morfar ♥


HAHA, helt creepy :D


man måste prova (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback