10/2-09

2009-02-10 17:58:08
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade 15.50, hur lyckas man? x)
Skulle haft friluftsdag idag men smart som jag är hade jag inte valt nåt, so I couldn't go.
Och nu har jag suttit här så länge och bombat min iPod med massa nya låtar att jag börjar bli hungrig.. So, later!

Update,
Kollade på 'Om en pojke' med Hugh Grant och Nicholas Hoult, som även är med i Skins.
Han sjunger både i filmen och i serien, which is kind of fun.
Har btw sett filmen innan, på bussen påväg till Örebro med klassen i 6an tror jag det var,
men ofta man koncentrerade sig då x)

Lets klaga lite igen;
Jag hatar vardagar, går till skolan och försöker vara aktiv (om jag ens går), kommer hem, byter om till nåt bekvämt,
gör nåt att käka och sätter mig vid datorn.. Och så sitter man där hela kvällen, vilket slöseri på liv alltså..
Why can't we just have helg all the time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback