13/2-09

2009-02-13 17:57:21
Allmänt Kommentarer (2)
Home sweet home! kom hem för typ en kvart sen, alltid lika trevligt >.<
Kommer nog aldrig sluta klaga på mina fredagar,
som btw e den värsta idag, nämligen fredag den 13de!
Anyway så var Antoinett jättegullig idag, hon berömde mig to the teacher <3
+ hon hade med sig brownie till mig, som jag dock glömde få :o
Och min kjol är skitful, lets bränna upp yes!

När jag ätit klart ska jag kila iväg till ems och planera morgondagen, puss!

Update;
Planeringen gick inte riktigt som vi tänk oss, folket var extremt sega och när dom väl kom var alla på konstigt humör.
Det var väl det enda dåliga som hände denna läskiga dag..
Vi kom iaf fram till att vi ska äta tacos, falafel eller nån pastarätt imorn. Får väl se how it turns out.
Måste även säga att emmas blogg var väldigt söt idag. Den är väl alltid söt, men extremt söt just idag <3

Men nu ska jag kolla på supernatural och sova, puss igen!

Kommentarer
Postat av: hesten

HAHA söt blogg xD



"d va nån som ba "SEN NÄR SKA DU KONFIMERA DIG" till mig"

"d va jag!"

2009-02-15 @ 21:39:51
Postat av: Irmelin

HAHAH tragiskt xD

2009-02-15 @ 23:13:20
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback