18/2-09

2009-02-18 13:27:45
Allmänt Kommentarer (2)
Kom hem för ett tag sen för att onsdagar äger! :D Gjorde klart min fula kjol, bara nederkanten kvar.
Och läraren tyckte att jag gått ner i vikt, greatnessssssssssss! -.-
Hittade även några SALUT-barn (inte mina) på tåget. (Eller så var dom 93or, haha.)
Och nu sitter och käkar jordnötssmör då jag dör av hunger men inte har nåt annat, skabb I know :/

Igår glömde jag skriva men det hände ändå inget annat förutom the sims. God I'm such a nerd 8)

Kommentarer
Postat av: hesten

jag åt ocå jordnötsmör ihår :DDDDd

men d va för att jag inte palla äta mer mackor..

2009-02-20 @ 22:09:33
Postat av: Irmelin

HAHA mackor e ju bästa! but I know what you mean :o

2009-02-21 @ 01:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback