8/2-09

2009-02-08 17:21:50
Allmänt Kommentarer (2)

Vet ni vad jag har som inte ni har? Jag har the ability att inte bli bakis (a)
Anyway så är jag hemma nu och får äntligen fixa mina bilder,
för maggans pappa var niceness och fixade ps åt mig once again.
Btw så tog jag lite kläder från brorsan, bl.a. mina favoritmjukis :D

I fredags var jag och Maggan hos Jonna, som satt barnvakt, och spelade 'FF med Bert'.
Vi blev dock inte klara pga att det sög. Sen spelade vi kort och drack drinkar istället + åt äppelsmulpaj.
Vid det laget höll Maggan på o somna. Hon gick hem vid 6 in the morning, och jag sov över (:
När föräldrarna kom hem vart Sami väldigt pratglad och ville veta en massa om sin kära syster.
(Emma, för er som inte förstog detta.) Vi pratade även om hur beroendeframkallande mobiler är x)


Jag, Maggan och Jonna (3 tjejer) spelar,
jag får ett kort med texten:
'Om du pussar valfri medspelare av motsatt kön..'
*Jussi kommer in*

Jonna säger åt Jussi o vara tyst pga barnen;
Hans reaktion: Shut up you stupid asshole! *roligaste dialekten*

Jonna berättar att katten är jobbig på nätterna,
"Jag får ba lust o slänga henne i taket!"

Jag kommer ut från stora toan;
Sami: låset funkar inte va? *pekar på lilla toan*
Jag: nää..
Sami: eller vad vet du..
Jag: jo, men jag vet :D
Sami: du vet va? :D

"Har ni kläder på er?"

Kommentarer
Postat av: jeje

and the ability att svika inte bjuda, :(

2009-02-08 @ 22:21:26
Postat av: Queen of the blog

du sov din korv!

2009-02-08 @ 23:54:45
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback