Alone

2009-07-24 12:56:42
Resor Kommentarer (0)

Tjooo!
Alla åkte nånstans, so I'm pretty much alone, exept for the dog. Finns inte mkt att göra, har läst lite soul-stuff i min nya bok och pratat i telefön med Kattis om hennes väldigt onormala mardrömmar som måste betyda något..
Har även trampat runt i mina nya oranga klackar, som actually är mjuka! Att dom är oranga kanske inte är det bästa, but I'll get over it, fööör det passar väl till något x)

Igår var jag på Korkeasaari - Finlands Skansen - med mamma, Erja min kusin och hans barn. Resan blev riktig fail då alla djur typ sov eller gömde sig. Såg bara sovande björnar, en sovande tigers huvud, lejon - varav en sov, apor, råttliknande saker, pippande(!) kängurur, och åsnor. Och det luktade skit.
Sen var jag hos Sirpa, som jag redan skrev igår.

MITT HÅR FÖRSTÖR MITT LIV, gotta have this:
Remington Spin Curl

Och kul att jag blev rådissad igår efter en inbjudan. It would've meant a lot..
Men nu tänkte jag se efter om jag har nåt kul att ladda upp på bdb, som den nörd jag är.  Kisses :*
Och min sysslings pappa dog igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback