Guess who's back!

2009-07-29 09:40:13
Resor Kommentarer (0)

En livstid senare är jag äntligen hemma, och jag är glad att äntligen få säga det! Det stör mig dock att jag var tvungen att lämna mormor och morfar :(

Igår satt jag och längtade efter att få träffa Kattis, så tiden gick såklart segt som fan. När hon äntligen kom var min morbror och hans fru oxå på besök. Vi satt och fikade och höll på, tills det var dags att åka. Bilen var fullpackad som vanligt, vi har alltid med oss för mkt grejer + man köper alltid nytt x)
När vi kom till båten märkte vi att vi hamnat i en hytt som låg längre ner än Cardeck, lite titanic-panik sådära! Dessutom var den helt knas. Jag och Kattis drog till baren och drack världens godaste drinkar :o Såg även en söt pojk.
Och hittade Girlie-drickan på taxfree!

Kom hem vid 7 tror jag, och började fixa musik (a) Ska till centrum om ett tag och köpa hårfönen jag snackade om :D
Kattis ska även kolla på skor och nånting. Tror det blir ett inlägg till om en stund. Pussisar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback