15/6-09

2009-06-15 17:39:33
Allmänt Kommentarer (0)
3 dagar kvar, and then we're off to Turkey! Känns dock lite misslyckat att komma hem igen, ruttna i 5 dagar och dra till Finland, vara borta hur länge det nu blir, komma hem och vara lonelyboy när alla andra är bortresta.. Anyone up for umgänge? Och fan om det blir fint väder precis när vi åker..

Kattis jobbar btw, fett synd. Men moneyyyy! Fast jag fick sova ensam nåra timmar :(
Anyway så tänkte trion dra och se My bloody valentine 3D på bio, men jag råkade vakna vid 15 så det blir liiite stressigt.. Maybe tomorrow :D Menmen, nu ska jag ut i det SEXIGA VÄDRET (som David säger) och träffa Maggaaan. Kisses :*

- "Ni får ha en trevlig kväll då. I det sexiga vädret!"

- "Har jag sagt att du får ta?"
- "Har jag frågat?"
- HALLELUJA-MOMENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback