30/5-09 - 31/5-09 - 1/6-09 - 2/6-09

2009-06-02 19:55:15
Allmänt Kommentarer (0)
Iförriförrigår, dvs i lördags, åkte jag till kanan med girlsen. Jag var dessutom klar först, vilket ALDRIG händer :D Stället var heeeelt fullt, så at first satt vi i en backe med knappt nån sol, lyckat! Fast sen flyttade vi upp till ett berg och hamnade brevid en snubbe med radio, det var nice :D Emma, Jonna och Linnea bestämde sig även för att bada i det iskalla vattnet (y) Och senare när vi kommit hem satt vi och spelade kort, och efter 5 års krigande kom även Joel och Jannis. Ooooch vi satt ute till 3 in the morning, så jag sov hos Kattis. Hoppas jag skrivit det på rätt dag nu x)

Iförrigår (söndag) promenerade vi till mig, och sen tbx till byn i hettan, och köpte falafel. Vi spelade kort bakom Jonnas hus ett tag, och Emma satt med oss i 0,3 sek för hon skulle på promenix.  Sen movade vi till gården. With Joel och Jannis again (?) Fan senil asså..

Igår, första juni, skulle jag ut med mannen, men you know what it's like.. -.- Istället satt jag och spelade kort med Maggan och Kattis, och plötsligt kom Alex och joinade oss. Irene went happyface :D Sen kom Joel och Jannis again (haha) oooch så sov jag hos Kattis.

Och idag skulle jag träffa mannen again, medans Kattis var i skolan, men nej det var ju såklart tvunget att bli cp väder (y) Duschade, väntade på Kattis, åt och sen åkte vi hit, hem till mig för att fixa klänningen, och sen ska vi väl till byn igen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback