Funny stuff från resan

2009-06-28 02:07:17
Resor Kommentarer (2)
- Första dagen gick våran toalett sönder. Kan ha varit för att Ems spolade ner papper, men jag tror att det var bad luck.

- Henry brände sitt ansikte, som vi fotade.
Hans reaktion var: "Jag ser ut som en räka!"

- Jag blev för full och gjorde bad stuff.
Henry was like: "Du är full som ett ägg!"
I was like: "Du är ett ägg!"

- Henry goes like: "Jag måste stäcka på ryggen."
Ems hör: "Jag måste sträcka på kulan."

- Jag och Ems tog sönder ett varsitt glas på en restaurang.
Hon råkade välta sin så den gick i tusen bitar, medans jag bara la ner min på bordet och skaftet gick av.

- Vi badar, Ems goes like: "Kom vi simmar till båten!"
I go like: "Nej, jag kommer däcka!"

- Vi glömde att marken var kokhet, så vi tog inte med oss skor till hotellet, vilket resulterade i löpning på het mark.

- Ems was like: "Min badtrosa är för stor!"
And I was like: "Min trosas innehåll är för stort! .. Och då menar jag inget som tillhör min kropp."

- Har du stooor? Tienes muy grande?!

- Henry goes like: "Jag är hungrig som ett djur!"
Alex goes like: "Det finns faktiskt djur som inte alls är hungriga.."

- Köpte en gigantisk cola, 2,5 liter!

- Alex ligger i sängen och alla babblar: "Tyst jag kommer börja skaka snart!"

- Mustapää = Svartskalle/Pormask

- Henry and I go like: Du är blåbär, du är vitbär, du är brunbär.

- Henry hittar en spindel and goes like: "Den har tre ben!"
I go like: "Du har oxå tre ben!"

- Alex replik som hördes hela tiden när folk garvade: "Hon tyckte det var asroligt."

- Jag var modig och bad (på engelska!) receptionisten hämta Henrys handduk som ramlat på nåns balkong.

- Alex hittar porrtidningar i lobbyn: "Can I borrow this to my room?"
Folk ringer och ber oss sänka musiken and I driver and go like: "Hej kan vi få tillbaka vår tidning?"

- Självköpta Breezer's på en Supermarket.

- Turkar goes like: Welcome to Marmaris!

- Henry goes like: "Jaaa, vi har druckit, vi har druckit sprit! Jag kan visa dig flaskan! Vi drack igår oxå så det är inte så farligt som det ser ut!" när hans morsa undrar varför vi viskas.

- Henry är lack och ska sova, Ems goes like: "Sov sött törnrosa!" *bäddar om honom med täcke och går*
 När vi kommer in igen ligger han på golvet med ett täckte som underlägg.

- Vi ligger i sängen och jag säger att klockan är 01.
Ems goes like: "På natten?!"

- Vi är ute och folk frågar vad Ems vill ha för dricka, she goes like: "Kör bara!"
Alex översätter: "Just drive!"

- Folk frågar om vi ska ha en "Sex on the table" för att vi satt vid ett bord.

I go like: "Du kommer spräcka den!" (minns inte vad)
Henry goes like: "Vem ska jag spräcka?"

- "Hörru blåsläpp vad händer?"

- Henry har bränt sig again: "Jag ser ut som en röding!"

- 7kt gr8 blev "Sjukt Grotta." istället för "Sjukt Great."

- Vi blev stalkade av två cyklande pojkar i stan.

- Ems vart full och galet sugen på att bada näck: "KLÄ AV ER KLÄDERNA!"

- Jag wearar Alex tröja, he goes like: "Inte min tröja!"
I go like: "Men snälla jag har inget.."
He goes like: "Okejdå, du är värd den."

- Ems och jag, alkisarna som duschar tillsammans efter nattbad i saltvatten.

- Folk dom dammsuger borden på restauranger.

- Vi väsnas i killarnas rum och hör nåt som låter som elefanter.
Alex goes like: "Ser du, nu kommer hon!" (Henrys mamma)

- Alex segar sig i sägen, Henry goes like: "Nu får du fan gå upp, annars borstar jag mina fötter med din tandborste!"

- Det är varmt på båten, Henry goes like: "Vi går ner en stund, för att svala ner oss."

- GB-glass levereras i GB-båtar.

- Pepparkaksmannen Chrille skickade loveletter.

- Jag försöker dricka ur den gigantiska colaflaskan.
Henry goes like: "Den är för stor för dig!"

- Jag + poolvatten = Manliga rapar (utan att ens få vatten i munnen)
Alex goes like: Man ska inte dricka poolvatten!

- "Det är socker!" "Du är socker."

- Henry failar med stolen: "Jag skar upp hela min tå! ..Känns det som iaf."

- "Vad heter dom där långa som man har i vattnet?"
Henry goes like: Badsnabel!

- Vi äter på nåt högljutt ställe och jag klagar på musiken,
Ems goes like: "Sluta tj.." (tjata) *råkar vissla sönder sig*

- Henry dricker upp en halv vodkaflaska, badar och torkar sig med nån annans handduk och gör bevakarna arga.

- Efter flaskan lackar han på mig: "Det är ditt fel, fuck you!"

- Efter lackningen däckar han på bussen och sover på mig, med ögonen öppna.

- Nån man på bussen sjöng "Jag vill vara din, Margareta."

- Annukka goes like: "Yritä olla vähä fiksun näkönen. Hävettää!" efter att ha sett sin son dyngrak.

- Henry fixar sin söndriga tändare: "Jag behöver nåt litet, långt och smalt."
I go like: "Kolla i dina byxor!"

- Boysen snackar om att hoppa från taket och hamna i poolen: "Magsäcken bara öppnas..!"

- Jag har snor i ansiktet och Ems påpekar detta, 2 sek senare får hon oxå det.

Kommentarer
Postat av: hesten

cant helt but laugh my ass off.

och LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH vilken bok xD

2009-06-29 @ 13:02:07
Postat av: åsnan

läääääääääh jag vet! x2

2009-06-29 @ 16:22:55
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback