Hej natt

2009-06-30 02:07:14
Allmänt Kommentarer (0)
Såg precis en bild på en rökande Mika. Årets chock. Men nog om det:
Var hos Joel nyss, med en massa trevligt folk, as in Kattis, Ems, Maggan, Jonna, Nico, Alex och nån Danne, och Joel såklart. Vi gjorde amerikanska pannkakor and stuff. Kom dock hem nyss, för jag ska tydligen till Finland imooorn, vilket jag absolut inte pallar. Det enda positiva med att jag inte kommer ha nåt o göra, är att jag hinner sola sönder mig.. Somebody save me anyway? Nu måste jag packa lite, skriver sen ifall jag kommer på nåt :o Annars ses vi om nåra veckor, pouss people!

Jonna gör nåt Alex-aktigt:
Jonna: Liknar jag Alex nu?
Jag: Ja, helt likt!
Alex: Vadå vit?! *dödar mig*

Alex känner på mig och Maggan,
Alex: Fan vad varma ni är.. Alla är heta idag!
Jag: Ja, och du är vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback