4/6-09 Part two

2009-06-05 03:40:37
Allmänt Kommentarer (0)
Det regnade bokstavligen hela dagen! Vädret vill verkligen förstöra mitt lilla lovelife som knappt finns x) Och det blev heller inget hem-åkande för mig, mamma kom istället och lämnade grejer, och Kattis fick sin efterlängtade klänning. Jag hjälpte Jenni städa sitt rum och resten av folket fixade med maten. Även tjejornas broder kom idag, för att fira sin lillasyster imorn. Han gick med på att skjutsa mig och Jenni till donken vid 01, för att det inte fanns något att äta. Förutom maten köpte vi McFlurrysar som ligger kvar i frysen. Riktig impuls!
Och nu, 3 timmar senare, när jag faktiskt vill sova, kan jag inte för att Kattis ligger snett över hela sängen, så jag sitter i Jennis rum och skriver det här roliga inlägget medans hon sitter och spelar The Sims 3 :D Kommer aldrig vakna imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback